Vydání elektronického výpisu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů prostřednictvím CzechPOINT@home
Na základě vyplnění žádosti (formuláře) v rozhraní CzechPOINT@home a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek, je vydán elektronický výpis ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Žádost může podat:
fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
podnikající fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
právnická osoba s přístupem do datové schránky.
Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku. Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.
Postup pro řešení životní situace je součástí formuláře, kterým se podává žádost o vydání výpisu ze seznamu.
Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).
V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy. Žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.
Žádost lze podat také přímo na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT.
Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné. Totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.
V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT je třeba se prokázat občanským průkazem nebo cestovním pasem.
Formulář "Výpis ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).
Vydání elektronického výpisu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.
Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti seznamu.
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).
19.11.2014
Bez časového omezení.
Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.